Заробіток на розміщенні реклами на власному сайті, блозі
Як заробити на розміщенні реклами
Заробіток на розміщенні реклами в інтернеті більше всього доступний власникам власних сайтів і блогів. Якщо у вас є свій сайт або ви ведете свій блог, то ви можете заробляти гроші даними способом. Все що потрібно — це розмістити рекламні блоки на сторінках сайту і отримувати за це гроші.
Де взяти рекламодавців і скільки можна заробити на розміщенні реклами, ми поговоримо в цій статті.
Заробіток на розміщенні реклами на своєму сайті
Існує два основних способи пошуку рекламодавців для свого сайту:
Самостійний пошук рекламодавців — найчастіше для цих цілей на сайті створюється спеціальний розділ, де перераховуються всі можливі способи розміщення реклами та її вартість. У тому випадку, якщо рекламодавцеві сподобався портал, то він може зв'язатися з його власником через форму зворотного звязку або по e-mail. Як правило, цим способом найчастіше користуються власники великих і розкручених інтернет проектів.
Розміщення реклами через спеціальні рекламні сервіси — такий спосіб є одним з найбільш популярних в інтернеті. На даний момент існує величезна кількість різних сервісів, які дозволяють істотно спростити взаємодію рекламодавців і вебмастерів. Більш докладно про те, які існують сервіси для розміщення реклами на своєму сайті і як можна заробити гроші з їх допомогою поговоримо нижче в цій статті.
Заробіток на розміщенні банерів
Один з найпростіших способів заробити гроші на власному сайті — це розміщення рекламних банерів. Все що потрібно — це передбачити спеціальні місця на сторінках свого сайту для розміщення реклами. Заробіток на розміщенні банерів передбачає оплату за покази. Як правило, оплачується або якась конкретна кількість показів або рекламне місце викуповується на день, тиждень, місяць і т. д.
Заробіток на розміщенні банерів не залежить від кількості кліків по ньому. Вартість за банер залежить від відвідуваності сайту, тематики. Чим більше унікальних відвідувачів в день має ваш ресурс і чим більше затребувана серед рекламодавців тематика, тим вище буде заробіток на банерах. Приклади популярних тематик: позики і кредити, будівництво, медицина і т. д.
Найпопулярнішим сервісом для заробітку на розміщення банерів є портал rotaban.ru. Кожен сайт, щоб потрапити на сервіс, проходить ручну модерацію. Вимоги до відвідуваності — 100 уніків на добу. Сайти, що мають відвідуваність менше 100 користувачів не відображаються у загальному каталозі. Модерація в середньому становить 1-2 доби. Після модерації необхідно розмістити на сторінках свого сайту спеціальний код, а також створити і розмістити спеціальні HTML-коди для кожного банера.
Відразу після додавання коду, на сторінці з'явиться банер-заглушка, зображення на якому можна відрегулювати у особистому кабінеті rotaban.ru. Коли всі рекламні місця будуть сформовані в особистому кабінеті і коди будуть додані на сторінкі сайту, рекламні банери будуть доступні для продажу. Рекламодавець, скориставшись пошуком на сервісі, може замовити рекламу. Вебмастер може бачити всі викуплені і оплачені банери в своєму особистому кабінеті. Всі банери розміщуються на сайті в автоматичному режимі. Вебмастер не повинен кожен раз відслідковувати оплату і розміщення нових банерів. Надходження оплати, розміщення та зняття рекламних банерів буде відбуватися в автоматичному режимі.
Вартість розміщення банера вказує безпосередньо власник сайту. При зазначенні вартості можна керуватися аналогічними сайтами схожої тематика і відвідуваності, які вже присутні в каталозі. Для сайтів з відвідуваністю 100 — 300 уніків на добу вартість за кожен банер складе від 30 до 100 руб. При цьому на одному сайті можна розміщувати відразу кілька банерів. Найбільш популярні місця для розміщення:
в шапці сайту;
під заголовком статті;
сайдбар;
після статті.
Заробіток на розміщенні контекстної реклами
Це самий популярний спосіб отримання додаткового доходу в інтернеті. Вебмастеру потрібно тільки додати сайт в одну або декілька мереж контекстної реклами і розмістити на сторінках сайту спеціальний код. Після чого для відвідувачів почнуть транслюватися контекстні оголошення. На відміну від заробітку на розміщення банерів, дохід від контекстної реклами буде прямо залежати від кількості кліків зроблених відвідувачами. Чим більше кліків зроблять відвідувачі по рекламним оголошенням, тим вище буде дохід. В даний момент часу існують дві найпопулярніші мережі контекстної реклами:
1, Google AdSense — це мережа контекстної реклами від Google.com. Щоб додати сайт в Google AdSense необхідно один раз пройти модерацію на сервісі. Після цього вебмастер може додавати сайти в рекламну мережу і розміщувати контекстну рекламу від Google. Статистика по заробітках формується щоденно. Ознайомитися з нею можна в особистому кабінеті за адресою Google.com/adsense. Мінімальна сумма виплати 100 доларів США.
Яндекс Директ (РСЯ) — російська мережа контекстної реклами від Яндекс. Є найбільш затребуваною серед вебмайстрів Рунета. Заробіток на Яндекс Директ є одним з основних джерел доходу для більшості російських порталів. Щоб розмістити контекстну рекламу Яндекс Директ необхідно додати сайт та пройти ручну модерацію.
Яндекс висуває цілий перелік вимог до доданих ресурсів. Тільки найкращі сайти можуть розраховувати на можливість транслювати своїм відвідувачам контекстну рекламу від Яндекс Директ. Однак, всі ці вимоги з лишком компенсується високою ціною за клік. Вартість одного кліка в Яндекс Директе може сягати 100 рублів і вище.
Заробіток на контекстній рекламі сильно залежить не тільки від відвідуваності і тематики порталу, але і від оформлення рекламних блоків та місць їх розміщення. Найбільш популярними і клікабельними місцями є: під заголовком і після статті.
Заробіток на розміщенні рекламного рядка від nolix
Рекламна страчка від nolix — це ще один спосіб отримувати пасивний дохід в інтернеті. Заробіток на розміщенні рекламної стрічки схожий з заробітком на банерах. Після реєстрації на сервісі nolix необхідно додати свій сайт в особистому кабінеті і розмістити на ньому спеціальний код. Код необхідно додати відразу після тега body. Рекламний рядок буде показуватися вгорі сайту.
Вартість розміщення реклами вказує вебмастер. Для сайтів з відвідуваністю від 100 до 500 осіб вартість може складати від 20 до 100 рублів за 1000 показів. За розміщення, зняття та оплату реклами відповідає безпосередньо сам сервіс. Таким чином, додавши спеціальний код раз, вебмастер може отримувати пасивний дохід.
Заробіток на розміщенні посилань
Це ще один популярний спосіб заробітку на власному сайті. Заробити на розміщенні посилань можна навіть на не відвідуваному сайті. Як правило, заробіток відбувається через посередника — спеціальну біржу посилань.
На поточний момент в інтернеті є кілька перевірених і надійних бірж:
Sape.ru — одна з найстаріших бірж Рунета. Після додавання свого сайту на біржу власник може заробляти на розміщенні як тимчасових, так і постійних посилань. Також для власників великих порталів є можливість заробляти на розміщенні статей. Вартість за посилання встановлює сам власник. Наприклад, для сайту Тиц 0 вартість одного посилання становить 1 рубль на місяць. Продаючи 1 посилання зі сторінки та маючи 100 статей, можна заробити 100 карбованців у місяць. За рік заробіток з такому сайті може становити 1200 рублів. Що вельми непогано, враховуючи той факт що для заробітку не потрібно відвідуваність.
Gogetlinks — популярна біржа постійних посилань. Для розміщення посилань необхідно пройти попередню модерацію. Сервіс дозволяє заробляти на розміщенні постійних посилань. Рекламодавці зацікавлені в розміщенні вічних посилань в нових, тематичних статтях. Веб-майстер повинен опублікувати новий пост на своєму блозі і розмістити в ньому посилання. Посилання може бути анкорним так і безанкорним. Середня вартість постійного посилання для сайтів з Тіц 30 становить від 100 до 300 рублів.
Miralinks — популярна біржа статей. Після додавання сайту необхідно вказати вартість розміщення 1 рекламної статті. Після цього необхідно чекати отримання заявок. Після розміщення статті, необхідно надати посилання на неї рекламодавцеві. Після перевірки розмістити текст, гроші зараховуються на особистий рахунок в кабінеті.Вартість за кожну статтю залежить від показників сайту, тематики, а також необхідності написання тексту. За розміщення готової статті на сайті з Тиц 30 можна отримати від 100 до 200 рублів.
У цій статті ми докладно розглянули основні способи заробітку на розміщення реклами на власному сайті, а в цій статті ви можете дізнатися як і скільки заробляють ютубери. Як правило, заробіток на розміщенні реклами відбувається в пасивному режимі. Маючи відвідуваний сайт, його власник може заробляти на розміщенні банерів, контекстної реклами, продавати зі сторінок свого ресурсу лінки та рекламні статті. Для того щоб почати заробляти на власному сайті, розміщуючи рекламу, необхідно зареєструватися на спеціальних сервісах, додати свій сайт і розмістити на ньому спеціальний код. Всі інші клопоти з пошуку рекламодавців, розміщення реклами та проведення грошових розрахунків беруть на себе сервіси і біржі-посередники. Вебмайстру залишається тільки виводити гроші на свій гаманець, розвивати і просувати свій сайт в інтернеті.
|