Заробіток на продажі розміщенні посилань, кращі біржі
Продаж посилань
Сьогодні мова піде про один з найбільш популярних способів заробітку для вебмайстрів в інтернеті — заробіток на розміщенні посилань (ссилок). Суть даного заробітку зводиться до розміщення за гроші посилань на своєму сайті, що ведуть на інші ресурси в інтернеті. Даний спосіб заробітку існує вже понад 10 років і є дуже популярним способом монетизації сайтів в інтернеті. У цій статті ми більш детально розглянемо як відбувається розміщення посилань, що для цього потрібно і скільки можна заробити.
Хто і навіщо платять за розміщення посилань (ссилок)
Давайте більш детальніше поговоримо про те хто і навіщо платить гроші за розміщення посилань в інтернеті. Замовляють платні посилання вебмастера, які займаються розкручуванням і просуванням своїх порталів в інтернеті. Просування сайту — це непростий процес, він складається з безлічі складових, які впливають на показники, цитованість і просування ресурсу. Однією з безлічі складових процесу розкрутки, є нарощування посилальної маси. Іншими словами вебмастер зацікавлений у великій кількості різних доменів, які посилаються на його сайт. Адже чим більша кількість сайтів посилаються на ресурс, тим він виглядає солідніше в очах пошукових систем.
Саме тому багато вебмастерів оплачують зовнішні посилання, тим самим просуваючи свій сайт в інтернеті. Це, в свою чергу, сприяє збільшенню відвідуваності сайту і, відповідно, доходу з нього.
Заробіток на розміщенні посилань в інтернеті
Тепер давайте розберемося хто ж може заробляти на розміщенні посилань — всі власники сайтів і блогів можуть розміщувати на своїх порталах посилання на інші сайти в інтернеті і отримувати за це гроші. Виходить, що одні вебмастера просувають свої сайти за рахунок інших. Насправді так воно і відбувається. Найчастіше, багато власників сайтів створюють спеціальні, так звані сателіти, основною метою яких є продаж посилань.
Останнім часом вплив посилальної маси на просування сайтів зменшився. Однак, в даний час правильні посилання з тематичних порталів продовжують грати величезну роль в просуванні. Саме тому і сьогодні вигідно створювати проекти, які цілком і повністю монетизуються продажем посилань.
Види ссилок
Всі посилання в інтернеті можна розділити на наступні категорії:
тимчасові — це посилання з оплатою за певний проміжок часу. Власник сайту-донора встановлює ціну за 30 днів розміщення. І будь-який бажаючий може купити посилання відповідно з тарифами. Як правило, з рахунку покупця щодня списується 1/30 від вартості розміщення. Покупець у будь-який момент може відмовитися від розміщення, сплативши гроші тільки за той період, протягом якого посилання було розміщене на сторінках донора.
вічні посилання — розміщуються за принципом назавжди (покі працює сайт). В даний час великим попитом користуються вічні посилання з тематичних статей, які розміщуються і публікуються в нових постах. Така посилальна маса виглядають природно. Власник сайту-донора не має права знімати вічне заслання, а також закривати його від індексації. Розміщене раз, таке посилання буде висіти доти поки буде жити сам сайт.
Існує думка, що пошукові системи більш прихильно ставляться до продажу вічних посилань. І що бан сайтів, що займаються розміщенням нових і тематичних постах, відбувається тільки в крайніх випадках.
Що потрібно для заробітку
Щоб почати заробляти на розміщенні посилань в інтернеті потрібно мати як мінімум власний сайт або блог на платному хостингу. Сайти і блоги, розміщені на безкоштовних хостингах, вкрай рідко допускаються до продажу платних посилань. Рекламодавці зацікавлені в покупці посилань з ресурсів, які також мають вік і унікальний контент. Сайти повинні індексуватися і містити російськомовний контент.
Більшість рекламодавців також пред'являють додаткові вимоги до показників Тиц. Це показник цитування ресурсу, він присвоюється пошуковою системою Яндекс і характеризує його авторитетність. Ціни на посилання з доменів, які мають Тіц 30 і більше користуються величезним попитом. Тому, щоб заробляти чималі гроші, необхідно також нарощувати показники Тіц на сайті-донорі. Для цього також купують посилання з інших ресурсів.
Для того щоб мати можливість розміщувати кілька десятків або сотень посилань, необхідно мати достатню кількість унікального та проіндексованого контенту. З 1-ої статті продають 1-2 посилання. Щоб мати можливість продати 100 і більше штук, необхідно мати як мінімум 100 проіндексованих статей.
Ще одним суттєвим фактором, що впливає на заробіток, є тематика. В інтернеті існують тематики, які користуються великим попитом серед рекламодавців. Наприклад, до таких відносяться фінансові і банківські тематики, будівництво, медичні сайти і так далі. Чим вище конкуренція в тематиці, тим більше буде рекламодавців, що бажають придбати зовнішнє посилання на тематичному ресурсі і чим вище потенційний заробіток. Чим більше рекламодавців, тим вище вартість кожної проданої ссилки,тим більше буде загальний дохід.
Давайте підведемо невеликі підсумки, щоб зрозуміти який сайт необхідно створювати для заробітку на розміщення посилань:
дуже затребувана тематика (фінанси, авто, жіноча);
показник Тіц від 30;
кількість проіндексованих сторінок від 100.
Власник такого порталу може розраховувати на хороший щомісячний дохід.
Скільки можна заробити на розміщенні посилань на сайті
Середня вартість кожного розміщеного посилання залежить від характеристик самого сайту. У багатьох біржах приймають сайти з Тиц 0. Однак, вартість розміщення з такого ресурсу не буде високою, в середньому можна розраховувати на 1 рубль з кожного тимчасового посилання в місяць. У тому випадку, якщо на сайті розкупиться 100% всіх рекламних місць, тобто по 1 посилання з кожної сторінки, дохід вебмастера без урахування комісії біржі складе 100 рублів на місяць.
Ці цифри дуже приблизні, не завжди і далеко не на всіх сайтах можна розраховувати на 100% популярность рекламних місць. Як правило, вона складає від 40 до 60%. Однак, можна йти по шляху збільшення кількості сторінок на сайті і створювати сайти з 200-300 сторінок в індексі. В цьому випадку можна розраховувати на трохи більший дохід.
Якісно збільшити дохід може показник Тіц. Чим він більше, тим дорожче кожне посилання. Наприклад, з сайту з Тіц 30 тимчасове посилання може продаватися за 3-5 рублів. Однак, тут треба враховувати те, що за сам Тіц також доведеться платити, купуючи такі ж тимчасові посилання на інших сайтах. Кінцевий дохід з такого сайту можна розрахувати за формулою: дохід від продажу тимчасових посилань — витрати на нарощування Тіц.
Продаж вічних посилань
Якщо говорити про продажу вічних посилань, то тут застосовується трохи інший підхід. Як правило, для додавання сайту в біржу вічних посилань, до нього відразу пред'являються вимоги до розміру Тіц. Процес продажу також відбувається трохи інакше: щоб отримати гроші за вічне заслання, необхідно або розмістити готову статтю з посиланням на сайт рекламодавця або замовити (написати самостійно) спеціальний огляд, розмістивши в ньому посилання. Тобто кожен раз власник повинен писати (розміщувати або купувати) спеціальну статтю, щоб отримати гроші.
Даний спосіб заробітку відбувається повністю в ручному режимі і не підлягає автоматизації. Чого не можна сказати про тимчасові посилання для заробітку на яких необхідно просто додати сайт до біржі і встановити ціни. І розміщення, і зняття — все буде відбуватися в автоматичному режимі. Вебмайстру залишиться тільки періодично заходити на біржу, перевіряти баланс і виводити гроші на свій електронний гаманець.
Вибір, розміщувати тимчасові або вічні посилання, залишається за власником сайту. Деякі біржі дозволяють поєднувати обидва види заробітку, але в більшості випадків це рідкість. Такий агресивний спосіб монетизації варто застосовувати обережно. Так як пошукова система, особливо Яндекс, вкрай негативно ставиться до великої кількості зовнішніх посилань. І щоб не підпадати під фільтри, багато власників донорів публікують спеціальні статті, які не містять ніякої реклами, щоб зберегти свій ресурс від накладення фільтрів.
Біржі продажу посилань
Sape.ru — найвідоміша і популярна біржа в російському інтернеті. Спочатку біржа займалася розміщенням тільки тимчасових посилань. Проте, зараз є можливість заробляти і на вічних. Після проходження модерації webmaster може встановити ціну на різні сторінки свого сайту. Подальший продаж посилань відбувається в автоматичному режимі. Мінімальна сума, яку можна вивести з проекту становить 150 руб. Виведення відбувається на WebMoney, QIWI гаманець, Yandex гроші і розрахункові рахунки для юридичних осіб та підприємців.
Gogetlinks — найпопулярніша біржа вічних посилань. В біржу приймаються сайти з Тиц від 10 і кількістю сторінок в індексі від 80-100 штук. Всі сайти проходять ручну модерацію, не приймають портали, які розміщують тимчасові посилання, а також містять неунікальний контент. Середня вартість розміщення огляду становить 100 — 200 рублів. З якісних сайтів з високим Тиц можна продавати статті вартість від 1000 рублів і більше.
Miralinks — сервіс розміщення статей на інтернет-ресурсах, створений в допомогу оптимізаторам і для заробітку веб-майстрів.
Система Miralinks сприяє збільшенню посилальної маси проставлянням посилань у текстах статей, що, як запевняють розробники системи, дозволяє уникнути фільтрів з боку пошукової системи.
Mainlink — одна з найстаріших бірж для продажу посилань. У вебмастера є можливість встановити ціни в доларах або рублях. Продаж і оплата посилань відбувається повністю в автоматичному режимі. Гроші виводяться на гаманець WebMoney і банківський рахунок.
Линкфид — ще одна популярна біржа. Первинна модерація відсутня, відразу після додавання сайту можна встановити як кількість посилань, що продаються з кожної сторінки, так і ціни. Біржа поступається sape.ru за кількістю рекламодавців, однак на ній є велика кількість покупців для власників якісних майданчиків.
Сьогодні ми докладно поговорили заробіток в інтернеті на розміщенні посилань. Заробляти гроші на розміщенні тимчасових і вічних посилань можуть власники блогів і сайтів, розміщених на платних хостингах і які має якісний контент. Все що потрібно від власника це додати сайт до біржу посилань, пройти модерацію і встановити кількість посилань з кожної сторінки і їх ціни. Заробіток на розміщенні посилань в більшості випадків є автоматичним. Тобто не вимагає від власника ручного підтвердження кожного посилання.
|