Заробіток на кулінарних рецептах. Продаж рецептів
Як можна заробити на рецептах
Навіть, здавалося б, прості побутові речі, що здійснюються людьми в повсякденному житті, можна обернути у джерела доходу в інтернеті. Приміром, кулінарне мистецтво — один із способів заробити в мережі. Це дійсно звучить, щонайменше, дивно, але, тим не менш, такий спосіб заробітку все ж існує і вже встиг здобути популярність.
А полягає він у продажі рецептів. Адже рецепти, як і будь-яка інформація — це контент, а контент в інтернеті є одним з найпоширеніших товарів. Будь-який текст, що можна побачити на якомусь сайті, є товаром. І цінність йому надає саме унікальність, то є гарантія того, що він раніше ще ніде не публікувався. Ну і, звичайно ж, інформативність, грамотне оформлення і відсутність грубих помилок.
Заробіток на рецептах краще всього підійде, мабуть, саме домогосподаркам, але тільки з тієї причини, що вони намагаються порадувати черговою смачною і оригінальною стравою. І перетворити свої домашні кулінарні вишукування в додаткове джерело доходу навряд чи хто-небудь відмовиться. Тим більше, що можна обійтися без вкладень і якихось надлюдських зусиль.
Такий вид доходу можна розділити на три категорії:
Розміщення рецептів в особистому блозі;
Продаж рецептів на біржах контенту;
Публікація рецептів на сайтах, призначених саме для цієї мети.
Перший спосіб, тобто розміщення рецептів у власному блозі (чи тематичному сайті) — найскладніший з усіх представлених, але лише з тієї причини, що для цього потрібні знання, зовсім не пов'язані власне з кулінарією. Щоб блог був відвідуваним, потрібно знати, як оптимізувати контент, як залучити трафік, розбиратися з хостингом і дизайном. Якщо навичок у цій області немає, то успіху чекати не варто. Конкурентів тут достатньо, а вони, як правило, всіма цими знаннями вже володіють давно і володіють цілими дюжинами тематичних ресурсів.
Однак вірне твердження про те, що всі з чогось починали. Та всі необхідні знання, тонкощі, хитрощі і премудрості можна знайти в інтернеті. При достатній завзятості і бажанні можна створити досить якісний, і, що найголовніше, прибутковий ресурс.
А ось для тих, кому перспектива навчатися SEO-премудростям здається не дуже райдужною, краще всього підійдуть два інших способи. На відміну від першого, ніяких додаткових навичок і знань вони не вимагають, і, мабуть, саме з них слід починати новачкові.
Як заробити на рецептах в інтернеті?
Що стосується розміщення своїх оригінальних рецептів на тематичних порталах, то тут все досить просто. Взяти, приміром, сайт ФотоРецепт.
Щоб заробити на сервісі ФотоРецепт, потрібно лише написати і оформити свій рецепт таким чином, щоб він був зрозумілим і привабливим. Тут нічого особливого немає — перерахувати всі інгредієнти, послідовність здійснюваних з ними маніпуляцій, фотографії кожного етапу готування, дати якісь поради чи хитрості.
Проект платить за перегляди рецептів іншими користувачами. Ціна за кожен перегляд від 0 до 50 копійок. Ця вартість визначається трьома параметрами:
Розділ, в якому публікується рецепт;
Розмір тексту й кількість додаткових матеріалів (фото та відео);
Особистий коефіцієнт користувача.
У підсумку виходить, що поки опублікований рецепт проглядається і користується популярністю, він продовжує приносити дохід. Це і є ключова відмінність цього способу від продажу рецептів на біржах контенту.
Однак і тут є невелика заковика: протягом кожних 30 днів необхідно додавати хоча б по одному новому рецепту. Якщо цього не робити, то на аккаунт більше не будуть надходити кошти до тих пір, поки не буде виконано цю вимогу. Це, звичайно, зовсім не страшно, адже придумати що-небудь нове за цілий місяць не так вже і важко.
Як заробити свої перші гроші на ФотоРецепте:
Для початку потрібно зареєструвати аккаунт:
Заповнити профіль і підтвердити електронну пошту:
Створити свій рецепт. Щоб це зробити, потрібно відвідати розділ Написати рецепт, ввести назву і натиснути кнопку Продовжити:
Після цього необхідно підібрати розділ і підрозділ. Крім того, потрібно вказати національність кухні і опублікувати фото вже приготованого блюда. В кінці знову ж натиснути Продовжити:
Потім слід приступити до найголовнішого — написання рецепта, фотографування та відеозйомки (якщо потрібно). Не варто забувати, що потрібно вказувати такі дані, як, наприклад, час приготування:
Передостанній етап — це оформлення тексту. Тут діють всі стандартні правила: перевірка орфографії, пунктуації, логічного зв'язку між реченнями, наявністю абзаців, заголовків і підзаголовків.
І останній, заповітний крок — це власне публікація рецепта на сайті. Для цього є кнопка Опублікувати:
Перед тим, як натиснути її, краще переконатися в тому, що все виглядає як задумано, використавши дуже корисну функцію попередній Перегляд.
До кожного рецепту, публикуемому на сайті, висувається ряд обов'язкових вимог. Вони не надто суворі, але без їх дотримання опублікувати свій кулінарний шедевр не вдасться.
Ось ці вимоги:
Текстовий обсяг рецепта має становити щонайменше 500 символів без пробілів;
Всі рецепти хоча б раз повинні бути підготовлені автором. Іншими словами, не приготувавши самого блюда, рецепт не треба публікувати. Щоб підтвердити факт приготування страви, існує ще одна вимога — наявність фотографій кожного етапу готування і вже приготованого блюда;
До складу страви повинно входити як мінімум три інгредієнти. Забороняється публікувати рецепти, які описують приготування, наприклад, вареного яйця або подібних найпростіших страв.
Дуже актуально це буде для тих господинь або господарів, що у себе вдома роблять красиві торти. ФотоРецепт пропонує не тільки можливість продажу своїх тортів на замовлення, але й забезпечує дохід з перегляду рецептів. Всі інструкції з публікації і роботи на сайті були дані вище. Нічого важкого в тому, щоб зареєструватися, ні в тому, щоб опублікувати свій цікавий рецепт, немає.
Продаж рецептів на біржах контенту
Ще один спосіб заробити на рецептах — це їх продаж на біржах контенту.
На кулінарних сайтах, що містять величезну кількість рецептів, як правило, весь контент — куплений. Адже одна людина просто не в змозі кожен день видавати по кілька нових страв, при цьому встигаючи їх готувати і фотографувати. Всі ці статті, що описують способи приготування тієї чи іншої страви, були або придбані власниками сайтів за допомогою бірж контенту, або замовлені у авторів безпосередньо.
Для цього існує безліч проектів, найбільші з них — це ETXT і Advego.
Обидві біржі зарекомендували себе як надійні та зручні джерела доходу для авторів і як відповідні магазини статей для веб-майстрів. Зареєструвавшись на одному з цих сервісів (а краще відразу на двох), можна починати з першого ж дня публікувати свої унікальні рецепти, самостійно виставляючи на них ціни і заробляти на написанні статей.
Якщо після покупки статті надійшла пропозиція працювати напряму, без бірж і посередників — це хороший знак. Значить, з'явився потенційний постійний замовник, готовий регулярно купувати нові рецепти, а в цьому випадку можна змовитися і в ціні, і в обсягах, і, як кажуть, працювати душа в душу.
Ключова відмінність цього способу від попереднього — це оплата праці. Тут вона, кажучи коротко, відрядна. Рецепти, які вдасться продати зацікавленим покупцям, не будуть приносити постійного доходу. За кожен рецепт буде виплачений окремий одноразовий гонорар, відповідний обсягом статті. І якщо на ФотоРецептах всього з одного кулінарного тексту можна отримувати доходи протягом декількох місяців і більше, то на біржах контенту або при прямій роботі з замовником такого не буде.
Тут теж слід дотримувати певні правила. Це не яка-небудь каторжна служба, а конкретні способи поліпшити якість свого контенту, тому не треба ними нехтувати:
Кожен етап готування повинен мати свою фотографію. Навіть ті частини рецепта, в яких потрібно всього-навсього натерти щось або порізати, повинні мати зображення, що показують це;
Текст повинен бути унікальним. Це один з найважливіших показників будь якої продаваної статті, не тільки рецепта. Домогтися цього не так важко — просто не копіювати тексти з інтернету наосліп, а якщо і користуватися ними, то перефразувати кожне речення так, щоб пройти перевірку унікальності;
Чим більше об'єм, тим більше оплата. Не варто, однак, кулінарні тексти розбавляти довгими роздумами про екзистенціальному — досить просто намагатися описувати все в деталях;
Дуже важливо перевіряти тексти на предмет помилок — орфографічних, стилістичних, пунктуаційних та логічних. Чим менше їх, тим, очевидно, вище якість тексту, а чим воно вище, тим пристойніше і ціна;
Чим якісніше фотографії, тим краще. Якщо всі чіткі знімки і легко помітні, зроблені за допомогою хоча б фотоапарата або смартфона з якісною камерою, то це величезний плюс;
Ні в якому разі не можна забувати про те, щоб на самому початку перерахувати всі потрібні інгредієнти;
Будь-який рецепт повинен закінчуватися фотографією вже приготованого блюда.
Спочатку щось з цього неодмінно здасться складним або незрозумілим, але насправді нічого такого, з чим не можна впоратися, тут немає. Потрібно проявити терпіння, трохи витримки і наполегливості, і рано чи пізно зусилля принесуть свої плоди. Адже не дарма кажуть, що шлях довжиною в тисячу миль починається з першого кроку. Точно так само і тут: головне — зробити перший крок, не полінуватися і не злякатися. Зрештою, ризикувати нічим, адже ніяких вкладень (за винятком способу зі створенням і веденням власного блогу) не потрібно.
|