Як заробляти на CPA партнерках, кращі способи
Заробіток на CPA партнерках
У сьогоднішній статті мова піде про заробіток на CPA партнерках. Дана стаття буде цікава як новачкам, так і тим людям, хто вже почав заробляти на CPA перші гроші.
Останнім часом заробіток на CPA партнерках стає все більш популярним, і цьому є розумне пояснення: адже заробляти на CPA можна дійсно великі гроші. У деяких областях, наприклад у таких, як арбітраж, з моменту запуску кампанії до перших заробітків потрібно буквально всього лише кілька годин.
Сьогодні ми детально розглянемо основні аспекти заробітку на CPA партнерках. Також поговоримо про основні джерела трафіку: як платні, так і безкоштовні, і про те, як новачкам зробити перші кроки в CPA заробітку. У цій статті ви отримаєте техніку швидкого старту, а також список перевірених CPA партнерок, які регулярно і стабільно виплачують гроші.
Що таке CPA?
Сама абревіатура CPA перекладається з англійської як cost per action або оплата за дії. Якщо говорити простою мовою, то CPA — це партнерська програма, яка передбачає грошову винагороду за які-небудь дії користувачів. У даному випадку мається на увазі, що оплачувана дія може бути різна і залежить від типу партнерської програми або оффера. Як правило, в різних типах офферах передбачено винагороду за різні типи дій.
Дії користувачів, за які передбачено винагороду:
купівля товару в інтернет-магазині;
замовлення й оплата послуги;
реєстрація на сайті;
оформлення заявки на кредит;
оформлений і підтверджений замовлення на товар;
підписка на розсилку і так далі.
Це лише невеликий список дій, за які можна отримувати винагороду у партнерських програмах, що працюють за принципом CPA. В цілому він дає уявлення про те, що ж хоче отримати за свої гроші рекламодавець, який розмістив оффер. Особливістю CPA партнерської програми є виплата винагороди, саме за конкретну зроблену користувачем дію на сайті. В цьому і є істотна різниця між CPA і, скажімо, заробіток на контекстній рекламі, де користувачеві досить клікнути по оголошенню.
CPA оффери
Тепер давайте більш детальніше поговоримо, що ж таке з себе представляє оффер. Назва оффер походить з англійського слова offer (пропозиція) — це сукупність умов, що характеризує дана партнерська пропозиція.
Характеристики оффера
суть послуги або пропозиції — в даній характеристиці подається інформація про кінцеві послуги. В якості замовників найчастіше виступають популярні інтернет-магазини, портали послуг, наприклад, інтернету, хостингу, страхування, туристичні портали.
оплачувана дія — в цій характеристиці зазначено, за які конкретні дії передбачена виплата партнерської винагороди. Це може бути як реєстрація і активність у ігрі, оформлення і підтвердження замовлення товару, замовлення та оплата послуг і так далі.
розмір партнерської винагороди — в даному пункті зазначено, скільки грошей або який % від оплати буде нараховано вам в якості партнерської винагороди у разі вчинення користувачем необхідної дії по вашому партнерському посиланню.
допустимий трафік — у цьому пункті рекламодавець або CPA мережа вказують, який трафік дозволений і який трафік заборонений для реклами даного оффера. Приступаючи до заробітку на CPA, необхідно уважно ознайомитися з цим пунктом. Дуже часто рекламодавець забороняє певні види трафіку, часто під заборону потрапляють саме якісні джерела. Найбільш частими є заборони на контекстну рекламу, контекст на бренд, email-розсилку й так далі.
місцезнаходження — бувають оффери, в яких перераховані конкретні регіони для прийому трафіку. В такому випадку необхідно також враховувати регіональну приналежність трафіку при рекламі партнерського оффера.
Як почати заробляти на CPA
Трохи вище ми з вами розібрали що таке оффери і що собою являють взагалі партнерські мережі. Тепер давайте поговоримо більш детально, з чого ж почати заробіток. Перше що потрібно зробити — це, звичайно ж, ознайомитися з усіма доступними офферами в партнерських мережах, уважно прочитати умови по трафіку, який допустимий і підготувати план дій щодо його конвертації.
Реєстрація в CPA мережі
Найбільша кількість офферов перетинаються в різних CPA мережах, тому необхідно зареєструватися у всіх популярних CPA партнерках і порівняти пропозиції за однаковими офферам між собою. Для цього в кінці цієї статті ви знайдете список найпопулярніших CPA мереж. Почніть реєстрацію саме з них. По черзі зареєструйтесь на кожній з цих партнерок і ознайомтеся з пропозиціями щодо офферів в особистому кабінеті.
Вибір рекламного майданчика
При реєстрації в CPA мережах система запитає у вас вид рекламної площадки, на якій ви збираєтеся залучати трафік. В якості рекламної площадки можна вказати доступне для вас місце для розміщення рекламних офферов. А саме яким способом і де ви буде залучати трафік на оффери.
Види рекламних майданчиків:
власний сайт;
тематичний блог;
ВКонтакті і інші соціальні мережі;
Яндекс Директ;
Гугл Адвордс;
тізерна реклама;
баннерна мережа.
Якщо у вас немає власного сайту, то в якості майданчика можна вказати ВКонтакті. Проте, пам'ятаєте, в цьому випадку вам буде доступні тільки ті партнерські оффери, в якості допустимого трафіку в яких можлива таргетована реклама та реклама в групах в соціальних мережах. Для підключення інших офферов доведеться вказати інше джерело трафіку. Але це не страшно, в особистому кабінеті може бути вказано декілька джерел.
Щоб надалі не заплутатися в статистиці рекомендуємо в якості рекламної площадки відразу докладно розписувати конкретні майданчики для залучення реклами, наприклад: тизерна мережа Teasernet, тизери DirectAdvert, компанія Яндекс Директ.
Таким чином надалі Ви можете бачити детальну статистику по конкретному джерелу трафіку. Це дозволяє відслідковувати потоки трафіку не тільки в розрізі офферів, але і в розрізі джерел трафіку. Надалі ви зможете відключати неефективні джерела трафіку і робити упор на ті, які мають хороший конверт.
Як вибрати оффер
Тепер необхідно визначитися, мабуть, з головним — з оффером. Часто саме в неправильному виборі оффера і полягає головна помилка початківців вебмайстрів та арбітражніков. Визначитеся з тематикою, яка найбільш близька або в якій Ви розбираєтеся. Також при виборі оффера можна відштовхуватися від показників, які його характеризують. Всі партнерські мережі надають дані про рейтинги, відсотки підтвердження заявок, а також показником Ecpc – вартість одного переходу.
Часто новачки роблять головну помилку — беруться за найдорожчі і конкурентні оффери. До таких належать, наприклад, партнерські програми за тематикою заробітку на кредитах. Вибираючи оффер, слід оцінювати його за сукупністю показників, а не тільки за розміром партнерської комісії, і насамперед відповісти собі на питання де брати трафік і скільки це буде коштувати.
В якості додаткових характеристик необхідно дивитися і на максимальний час холда (наскільки швидко буде підтверджена заявка і оплата), а також час життя cookies.
Способи заробітку на CPA
Після того як ви вибрали один або кілька офферів необхідно визначитися з основною схемою заробітку. Якщо ви є досвідченим вебмайстром і у вас є власний сайт або ви ведете особистий блог, то можливо варто зупинитися на створенні партнерського сайту або інтернет-магазину. Якщо ж ви зовсім новачок, то у вас є можливість потестувати оффер без вкладень на безкоштовному трафіку або виділити невелику суму для тестів на арбітраж в контекстних, тізерних або банерних мережах.
Способи заробітку на CPA без вкладень
Партнерський інтернет-магазин
Якщо в якості оффера ви вибрали товарний, то найпростішим способом заробітку буде створення партнерського інтернет-магазину. Для цього необхідно подати заявку на оффер і дочекатися її схвалення, після цього вивантажити товари в XML або CSV форматі. У цьому випадку ви отримаєте список всіх товарів з вже згенерували партнерськими посиланнями в одному документі. Такий список можна експортувати в WordPress і отримати вже готовий партнерський магазин за хвилини.
Проте, слід пам'ятати і враховувати той факт, що пошукові системи негативно ставляться до таких інтернет-магазиніх. Щоб такий сайт почав успішно індексуватися і залучати пошуковий трафік, необхідно приділити особливу увагу характеристикам товарів і категорій.
Текст, який розташований безпосередньо на картці товару, необхідно робити унікальним, а також створити детальні категорії товарів з унікальними описанням. У цьому випадку такий інтернет-магазин успішно проиндексируется пошуковими системами, а категорії на сайті почнуть залучати пошуковий трафік.
Для підвищення доходу можна використовувати емейл розсилку. Для цього на сторінці сайту розміщується спеціальна форма підписки, за допомогою якої збирається база лояльних передплатників, яким можна висилати листи зі спеціальними пропозиціями, що містять партнерські посилання.
Тематичний сайт
Ще один спосіб заробітку на CPA без вкладень. Прикладом такого сайту може служити купонник. Створення такого сайту також не займе багато часу. Можна скористатися як імпортом купонів в WordPress, так і готової CMS, яка передбачає також автоматичне щоденне оновлення купонів і знижок.
Незважаючи на те, що ця ніша досить конкуретна в пошукових системах, заробіток на купонних сайтах досить високий. З одного такого сайту може заробляти від 200 тисяч рублів в місяць і більше. Адже партнерська винагорода становитиме % від замовлених товарів, зроблених при використанні купона. А користувачі, як відомо, дуже люблять робити покупки зі знижками.
Блог з оглядами товарів
Напевно ви самі не раз зустрічали подібні сайти в інтернеті. Найчастіше вибираючи або збираючись придбати той чи інший товар, ми запитуємо в інтернеті відгуки та огляди про нього. У зв'язку з цим створення блогу з оглядами товарів — дуже популярна і затребувана ніша.
Вставляючи в огляди партнерські посилання, ви будете направляти зацікавлених людей безпосередньо на сторінку замовлення і купівлі товару в інтернет-магазині.Таким чином блог буде збирати і передавати безкоштовний і тематичний пошуковий трафік на партнерський інтернет-магазин або сайт. Конверсія трафіку з блогу з оглядами дуже висока.
Youtube канал
Ще один спосіб залучення безкоштовного, тематичного трафіку на CPA партнерку. До переваг створення YouTube каналу можна віднести його простоту і швидкість розкрутки.
Поряд з тематичним блогом, відео на Youtube розкрутити набагато простіше. Створюючи оглядове відео і розміщуючи його на Youtube, можна відразу ж потрапити в топ. Партнерські посилання можна розміщувати в описі до відео, так і робити спеціальні позначки.
Заробіток CPA на арбітражі трафіку
Арбітраж трафіку представляє собою техніку швидкого старту в заробітку на CPA партнерках. Однак, арбітраж вимагає початкових грошових вкладень. Саме поняття арбітражу полягає в тому, що заробіток відбувається на різниці між купівлею і продажем трафіку.
Необхідно знайти рекламні майданчики і створити на них рекламні кампанії для реклами свого оффера.Заробіток в цьому випадку складе різницю між заробленими грошима отриманими від CPA мережі і витраченими на проведення рекламних кампаній.
Щоб не прогоріти на арбітражі трафіку, необхідно спочатку протестувати оффер, витративши на це певну невелику суму грошей. Тільки після того як з'явиться статистика по переходах, конверсії та оплати, можна робити висновок про те, наскільки успішною буде рекламна кампанія і чи варто її запускати в повну силу.
Для успіху в арбітражі необхідно серед усіх джерел трафіку і офферов знайти найбільш прибуткові і конвертовані зв'язки оффер+трафік.
Далеко не кожне джерело трафіку буде мати хороший конверт. Можливо, щоб вийти в плюс, потрібно буде запустити 5 і більше різних рекламних кампаній в різних мережах, щоб отримати необхідну статистику. Далі вибрати 1-2 рекламні майданчики, трафік з яких конвертується в плюс, і тільки після цього запускати рекламні кампанії в повну силу.
Скільки можна заробити на CPA
Якщо говорити про якісь конкретні суми, то кінцевий дохід найчастіше залежить від досвіду вебмастера або арбітражника. Досвідчені арбитражники заробляють часом від 1 000 000 рублів у добу. Однак, варто розуміти, що велика частина цих грошей йде на оплату трафіку і підтримку рекламних кампаній в тізерних, банерних і контекстних мережах.
Заробіток власників партнерських інтернет-магазинів і сайтів безпосередньо залежить від відвідуваності їх ресурсів. Деякі CPA мережі в якості стимулів публікують заробітки Топ-партнерів і максимальні заробітки за останню добу. Дуже часто ці суми становлять сотні і мільйони рублів в день. Такі заробітки, звичайно ж, стимулюють шукати прибуткові джерела трафіку і якісні оффери, тестувати всі нові зв'язки і заробляти більше.
Якщо говорити про новачків у CPA, то навіть на створенні сайту з купонами і знижками або блогу з оглядами можна з легкістю вийти на заробіток 10000-20000 рублів в місяць. При цьому самому заробітку потрібно приділяти не більше 1-2 годин на день.
Список CPA партнерок
Адмітад — найпопулярніша CPA мережа, відома своїми ігровими та товарними офферами. В якості професійних інструментів ви знайдете автобаннерb, знижки і купони, можливості вивантаження товарів, deeplink-генератор, ретаргетінг. Виплата партнерської винагороди відбувається раз в тиждень гаманець Вебмані.
Salesdoubler — пропонує величезний вибір ігрових та банківських офферів. Працює з 2012 року. У особистому кабінеті представлений широкий перелік інструментів для початку роботи. До найпопулярніших можна віднести ротатор купонів, динамічний ретаргетінг, банери, текстові посилання і так далі.
Advertstar — партнерка входить в Топ 5 і є однією з найбільш затребуваних і популярних CPA мереж. Для вебмайстрів та арбітражніков у особистому кабінеті представлені наступні інструменти: агентські кабінети, текстові посилання, ротатори банерів, спліт-тести, трафикбек. Виплати партнерської винагороди відбуваються раз на тиждень по понеділках.
ActionAds — працює з 2011 року, в особистому кабінеті ви знайдете повний список професійних інструментів: зручні фільтри за категоріями, SubID маркери, докладна статистика за різними показниками та критеріями. Виплати партнерської винагороди відбуваються 2 рази на місяць Вебмані, PayPal або банківський рахунок.
Ось декілька перевірених CPA мереж. Щоб мати можливість вибору найкращих пропозицій по офферам і зручних партнерських інструментів рекомендуємо вам зареєструватися на всіх вищеперелічених сайтах і далі в особистому кабінеті більш детально вивчити всі наявні пропозиції щодо офферів.
Майже всі партнерські мережі надають можливість консультації з особистими менеджерами, де Ви можете задати питання та проконсультуватися про найбільш конвертовані і прибуткові оффери на поточний момент.
У цій статті ми з усіх сторін розглянули основні аспекти заробітку на CPA партнерках. Якщо у вас вже є досвід заробітку на CPA і ви хочете залишити свій відгук, то пишіть його в коментарях до цієї статті.
|