Актуальні теми для статті - запорука вашого успіху!
На яку тему писати статьї, як вибрати і як писати статью
Багатьох, особливо початківців копірайтерів цікавить таке питання, як писати тексти, що б вони були актуальні і затребувані, як вибрати актуальні теми статті. Адже не секрет, що саме від того, наскільки Ви правильно підібрали тему, залежить обсяг проданих статей. Звичайно, якість тексту має величезне значення, і приділяти граматики і пунктуації потрібно велику увагу, але все - таки, це більше впливає на Вашу репутацію. А для того що б покупці захотіли купити у Вас роботу, потрібно, що б вона була написана не тільки на актуальну тему, але і технічно правильно.
Отже, давайте розберемо, що означає актуальна тема, і як писати технічно правильно статті:
Перш за все ви повинні знати, що в написанні статей за гроші немає ні чого складного. Не обов'язково сидіти цілий день вигадувати текст. Можна просто взяти статтю в інтернеті і переробити її своїми словами. Для цього не обов'язково бути справжнім професіоналом в темі, про що писати буде зрозуміло, від Вас буде вимагатися лише, переписати її своїми словами або змінюючи слова місцями, і без пунктуаційних і граматичних помилок. Але для цього є Word.
Тепер, коли Ми розібралися, що в цьому нічого складного немає, розглянемо правила, які потрібно обов'язково враховувати, що б Ви вибирали тільки актуальні теми для статті:
Перше - не пишіть про те, в чому абсолютно не розбираєтеся. Якщо Ви творча людина і не розумієтеся на математиці, не варто писати про теореми і аксіоми. Ви повинні мати хоч якесь поняття, про що пишете. Почніть з елементарного, наприклад з одягу, дієт, харчування. Ці теми досить актуальні, зрозумілі практично кожному.
Друге – не пишіть просто банальні статті. Намагайтеся спеціалізуватися на написання СЕО статей. Такі статті дорожчі, і користуються набагато більшою популярністю у замовників. СЕО статті – це статті заточені під певний ключ (слово або словосполучення, наприклад, «купити туфлі» або «вибрати плаття»). Стаття вважається заточена під ключ, якщо слово або словосполучення рівномірно вставити в статтю (якщо стаття наприклад на 2000 знаків, то ключ «купити туфлі» повинен повторюватися в ній 4 рази, рівномірно кожні 500 символів).
Третє – актуальні теми для статті і заточення статті, це ще не запорука успіху. Ключі потрібно також правильно вибирати. Для того, що б це зробити, пройдіть в яндекс вордстат, введіть слово з теми на яке Ви збираєтеся писати. Якщо ви вибрали тему взуття, введіть слово туфлі, і ви побачите, що словосполучення купити туфлі запитується користувачами яндекса близько 30000 разів. Такий ключ можна брати. Намагайтеся, що б запити по ключам були від 500 до 50000, це найбільш ходові ключі).
Четверте – не пишіть занадто великі й занадто малі статті. Найбільш ходові тексти обсягом від 2000 до 4000 символом. Намагайтеся писати в цих рамках.
П'яте – текст повинен бути написаний як можна більше по суті. Намагайтеся не лити одну воду. Мало вибрати актуальні теми для статті, все повинне бути цікаве і затребуване, тільки тоді репутація буде йти попереду Вас.
Ну і звичайно перевіряйте текст на унікальність.
Якщо будете дотримуватися цих не хитрих правил, через місяць, максимум два, покупці, які придбали у Вас статті, завалять Вас замовленнями, не важливо, на яких біржах статей будете працювати, без роботи не залишитесь.
Бажаю удачі!)
|