Заробіток
Середа, 27.11.2024, 15:31
Вітаю Вас Гість | RSS
 
Головна РеєстраціяВхід
Види заробітку
Статьї на сайті
Статьї про заробіток
Ігри на гроші в інтернеті
Корисні статьї
Онлайн казино
Бінарні опціони і форекс
Заробіток для вебмастера
Накрутка в інтернеті
Заробіток в соц.мережах
Перестали платити
Криптовалюта
Платіжні системи
Соціальні мережі
Заробіток на іграх
Нові статьї
Інвестиційна ферма з виводом реальних грошей Kolxoz
Просмотров: 4382
Рейтинг: 0.0

Робота в інтернеті для інвалідів. Способи заробити дома
Просмотров: 2542
Рейтинг: 0.0

Як заробити на адвего ру, способи пошук заказчиків
Просмотров: 3233
Рейтинг: 0.0

Перевірена часом робота в інтернеті на дому для всіх
Просмотров: 2978
Рейтинг: 0.0

Економічна ігра World Of Farmer з виведенням грошей
Просмотров: 2514
Рейтинг: 0.0

Ігри на гроші
MonoPoliya онлайн ігра з заробітком реальних грошей в інтернеті
Просмотров: 2822
Рейтинг: 0.0

Ігри з заробітком на яйцях і пташках, заробіток на яйцях
Просмотров: 8827
Рейтинг: 4.3

Ігра з виводом грошей Taxi Money, заробіток на таксі мані
Просмотров: 4064
Рейтинг: 5.0

Економічна ігра Ферма Сусіди і заробіток грошей на ній
Просмотров: 2781
Рейтинг: 0.0

Golden Birds ігра з виводом реальних грошей
Просмотров: 3523
Рейтинг: 0.0

Швидкий заробіток
Заробіток
Головна » 2017 » Лютий » 13 » Заробіток на арбітражі трафіку, способи заробітку
16:22
Заробіток на арбітражі трафіку, способи заробітку
Заробіток на арбітражі трафіку, способи заробітку

Арбітраж трафіку: з чого почати новачкові

З цієї статті ви дізнаєтеся як заробити гроші на арбітражі трафіку в інтернеті, познайомитеся з основною термінологією, а новачки отримають покроковий план і докладні відомості про те як вибрати правильний оффер, як і де купувати трафік.

Незважаючи на уявну простоту, арбітраж трафіку є одним з найбільш складних і в теж час найприбутковішим видом заробітку в інтернеті.

Що таке арбітраж трафіку

Поняття арбітражу трафіку передбачає придбання трафіку в інтернеті та пересилання його на спеціальні партнерські програми або оффери. Сам дохід виникає з-за різниці між купівлею трафіку і виплатою по партнерській програмі. Масштабувати свій дохід в арбітражі нескладно, потрібно лише закупити більше трафіку і разом з цим збільшаться продажі. Однак, незважаючи на уявну простоту, новачки, які намагаються заробляти на арбітражі, часто терплять фіаско. Саме тому сьогодні ми постараємося прояснити основні моменти у всіх подробицях.

Спочатку необхідно ознайомитися з термінологією, яка прийнята серед арбітражніков.

Термінологія арбітражу

Оффер – це товар, послуга, партнерська програма або дія, за яку виплачується грошова винагорода. Для прикладу можна взяти звичайний товар в інтернет-магазині, наприклад, смартфон, і зливати трафік на нього. У цьому разі це буде товарний оффер. Оффером може виступати і ігра. Як правило, ігрові оффери оплачуються за реєстрацію або за активність користувача в ігрі. Мобільні офферы: найчастіше це установка додатків. У цьому випадку замовник сплачує винагороду за кожне завантаження та встановлення програми.

Трафік — під трафіком в інтернеті маються на увазі відвідувачі, які зайшли на сторінку. Наприклад, ваш сайт в день відвідало 1000 чоловік — це означає, що у вас є 1000 уніків трафіку.

Landing-page — це сторінка з комерційною пропозицією. Як правило, вона являє собою одностраничник, на якому знаходиться товар і кнопка з оплатою або замовленням.

Сайт(сторінка)-прокладка — це спеціальна сторінка, яка розповідає про товар, містить відгуки покупців. Може бути оформлена у вигляді форуму або блогу з обговоренням і коментарями. Мета даної сторінки підігріти інтерес покупців до товару і підштовхнути їх зробити замовлення. Як правило, всі посилання з сайту-прокладки йдуть на landing-page, на якому вже здійснюється безпосередньо саме замовлення.

Конверсія — це показник, який характеризує % замовлень від всіх відвідувачів сайту, що перейшли по посиланню. Приміром, landing-page відвідало 100 чоловік і 3 з них зробило замовлення — це означає, що конверсія даного landing-page становить 3%.

Як заробити на арбітражі трафіку в інтернеті

Існує велика кількість продавців товарів і послуг, які готові поділитися своїм прибутком від продажу. Як правило, партнерська комісія в арбітражі становить від 40 і більше % від кінцевої вартості товару. Чому ж продавець готовий виплачувати таку величезну винагороду? Вся справа в трафіку. В даний час дістати і сконвертувати трафік стає все складніше. Якщо ще 10 років тому можна було зробити сайт в інтернеті, розмістити на ньому інформацію про який-небудь товар і отримувати замовлення, то зараз інтернет і соціальні мережі буквально рясніють різною рекламою. Користувачі встановлюють спеціальні блоки, які запобігають показ банерів та іншої реклами, і продати що-небудь в інтернеті стає все складніше і дорожче. Саме з цим і пов'язаний заробіток на арбітражі трафіку.

По суті сам заробіток являє собою зв'язку оффера і трафіку. Все що стосується закупівлі безпосередньо товару, викликів покупців і підтвердження і пересилки замовлень лежить на плечах продавця.

Завдання арбітражника — роздобути трафік дешевше і перетворити його на оффер. Для прикладу, якщо партнерська комісія з офферу становить 400 рублів — це означає, що вартість 1 залученого покупця повинна бути менше 400 рублів. Тобто, якщо заплатити за розміщені тизерів або контекстної реклами 200-300 рублів і отримати 1 продаж, то дохід складе 100-200 рублів з кожного продажу. Однак, зовсім не кожен оффер принесе прибуток. Дуже часто, особливо це стосується новачків, трафік конвертується в мінус, тобто закупівля трафіку коштує дорожче, ніж партнерська комісія з продажів. У такого явища може бути декілька причин.

Основні помилки при арбітражі:

неправильно підібраний оффер;

неправильна зв'язка оффер+трафік;

погана якість трафіку;

відсутність або неправильно підібрана сайт-прокладка і так далі.

Саме тому, перш ніж зливати на покупку трафіку великі бюджети, оффери необхідно протестувати. Приміром, спробувати купити трафік на суму 1 партнерської комісії, при цьому тестувати треба по черзі кілька видів трафіку. Адже на різних офферах може конвертуватися по-різному трафік з тизерів і трафік з ВКонтакті. На якихось офферах краще конвертується трафік з контекстної реклами, а що-то відмінно продається в соціальних мережах.

Виявити кращу зв'язку оффер+трафік можна тільки досвідченим шляхом.

Арбітраж трафіку: з чого почати

Перше, з чого слід почати новачкові — це розібратися в кожному компоненті арбітражу. Приміром, для початку необхідно зареєструватися в різних CPA партнерках і вивчити оффери, які пропонуються.

Відібрати і протестувати найбільш перспективні і найгарячіші оффери.

Спробувати себе у закупівлі трафіку в тізерних, так і в соціальних мережах, а також контекстній рекламі. Тільки після цього може з'явитися розуміння, які зв'язки оффери+трафік найбільш перспективні для роботи. Давайте розберемо докладніше основні моменти, що стосуються вибору правильного оффера.

Де взяти оффер

Найпростіше оффер взяти в агрегаті партнерських програм. Їх зараз представлено дуже багато. В кінці статті ви знайдете основні самі перевірені CPA партнерки. У більшості з них представлені всі актуальні оффери, які продаються на поточний момент.

Партнерська програма — трафік можна лити не тільки на якийсь конкретний CPA оффер, але і на партнерську програму. Деякі інтернет-магазини мають власні партнерські програми і не представлені в CPA мережах.

CPA партнерки – це сайти-агрегатори партнерських офферів. Як правило, CPA партнерки мають ухил, що стосується спеціалізації офферів, представлених в каталозі. Приміром, у деяких агрегаторах більше представлені інтернет-магазини, де більше ігрових офферів, десь CPA партнерка спеціалізуються на товарах поштою. Список топових CPA партнерок ви знайдете в цій статті.

Рекомендуємо Вам зареєструватися у всіх цих сервісах і уважно ознайомитися з усіма офферами, які там представлені.

Після реєстрації за вами буде закріплений персональний менеджер. Ви також можете звернутися до нього за докладними рекомендаціями, який оффер в даний момент часу кращий і який трафік краще на нього закуповувати. Як правило, менеджери CPA-партнерок зацікавлені у збільшенні продаж і можуть дати новачкам слушну пораду.

Критерії відбору оффера по виду допустимого трафіку

По виду трафіку — після того, як ви зареєструєтесь CPA партнерці, в характеристиці оффера обов'язково буде вказано, який трафік на нього можна закуповувати, а який заборонений. Найчастіше до заборонених відноситься: мотивований, контекст на бренд, email-розсилка і так далі. Перш ніж приступати до роботи з оффером, уважно ознайомтеся з його описом і з вимогами рекламодавця. Ці вимоги необхідно обов'язково дотримуватися, інакше всі продажі, які відбудуться за вашим партнерським посиланням, можуть бути не враховані і винагорода може бути анульовано.

По категорії оффера. Якщо говорити про тип оффера — тут вибір стосується особисто ваших уподобань: хтось віддає перевагу лити трафік на товарні оффери, хто-то тільки на ігрові.

Показник eCPC — в більшості партнерок у кожного оффера зазначений показник eCPC. Його можна охарактеризувати, як прибуток з 1 переходу. Цей показник розраховується на основі загальної конверсії за даним офферу. Приміром, лише на оффер було отримано 1000 відвідувачів, із них було зроблено 10 замовлень по 400 рублів в цьому випадку показник eCPC буде розраховуватися як 10*400/1000 і буде дорівнює 4 грн. У цілому цей показник дає розуміння ціни, яку можна заплатити за 1 перехід. Іншими словами, якщо ви купуєте трафік дешевше ніж 4 рубля, то швидше за все ви отримаєте прибуток. Але знову ж таки, не можна враховувати цей показник безпосередньо, так як він вважається по всіх переходах в системі, і не факт, що той трафік, який будете купувати особисто ви, будете мати аналогічну конверсію.

Конверсія — це відсоток продаж або замовлень від всіх відвідувачів: якщо з 100 чоловік, які прийшли на сайт тільки 1 зробив замовлення, це означає, що конверсія даної сторінки становить 1%.

Конверсія нарівні з показником eCPC є важливою характеристикою оффера: чим вище конверсія, тим вище можуть бути потенційні прибутки при інших рівних умовах. Необхідно вибирати ті оффери і сайти-прокладки, які мають найбільшу конверсію.

Отримання партнерського посилання

Щоб рекламодавець не заплутався і точно знав, кому виплачувати партнерську винагороду, кожному партнеру і товару присвоюється індивідуальне партнерське посилання. Його можна взяти в особистому кабінеті CPA партнерки або партнерському сервісі. У цьому посиланню вказаний індивідуальний ідентифікатор, а також ідентифікатор товару. Всі переходи, які здійснять користувачі в інтернеті з вашим індивідуальним партнерськти кодом, будуть враховані в особистому кабінеті партнерської програми або CPA-партнерки і ви побачите їх у статистиці.

Види трафіку

Тепер давайте поговоримо про те, де ж брати і який існує трафік в інтернеті. Хоч поняття арбітражу і має на увазі під собою закупівлю трафіку, все ж є способи отримати трафік в інтернеті безкоштовно.

Безкоштовний трафік. Насамперед це стосується тих випадків, коли для партнерського заробітку створюється, наприклад, спеціальний партнерський магазин або сайт. У цьому випадку в місці кнопки Купити на сайті вшите партнерське посилання, що веде користувача на партнерський сайт. У цьому випадку партнерський магазин буде служити 2 цілям: він буде залучати пошуковий, умовно безкоштовний трафік і перенаправляти його на інтернет-магазин партнера. При цьому власник інтернет-магазину буде отримувати дохід від усіх тих замовлень, які були зроблені при переході з його сайту.

Прикладом безкоштовного трафіку може служити також особистий блог з партнерськими посиланнями, канал на YouTube, де в описах або оглядах вставлені партнерські посилання.

Платний трафік — це трафік, за який необхідно платити — наприклад, розміщуючи тизери, банери або контекстну рекламу в інтернеті. Джерел платного трафіку велика кількість, але головна суть роботи з ним є створення рекламних кампаній на тому чи іншому сервісі і розміщення на них спеціальних рекламних оголошень. В цьому випадку всі користувачі в інтернеті, які побачать Ваше оголошення і зацікавляться пропозицією, перейдуть по вашому оголошенню і будуть закупленим трафіком. Клікнувши по оголошенню користувачі можуть потрапити відразу на партнерський магазин, якщо це дозволено правилами партнерської програми, так і landing-page або на сайт-прокладку, яка більш детально розповість про пропозицію і перенаправляє користувача на сторінку замовлення.

Як купити трафік для арбітражу

Яндекс Директ — це мережа контекстної реклами від Яндекса. Всі рекламні кампанії в Яндекс Директе можна розділити на 2 великі групи: рекламні оголошення, які транслюються на пошуку Яндекса або показ реклами на сайтах партнерів, так звана компанія РСЯ. У цьому випадку ваше рекламне оголошення буде розміщено на декілька тисяч або десятки тисяч різних сайтах в інтернеті і транслюватися їх відвідувачам. Контекстна реклама Яндекс Директ є одним з найбільш надійних джерел трафіку, однак одним з найбільш дорогих, особливо, якщо говорити про пошук Яндекса, там вартість кліка може досягати 1000 рублів і вище.

Все залежить від конкретної категорії та місця розміщення рекламного оголошення. Головною перевагою покупки трафіку в Яндекс Директ є його релевантність приміром, якщо людина сама в пошуку шукає якийсь товар для схуднення і бачить рекламу даного товару, то цей користувач більш релевантним до даного офферу і конверсія такого трафіку значно вище, ніж відвідувачів з тизерів і соціальних мереж. Поряд з усіма вищесказаними перевагами, в Яндекс Директі діють особливі правила проведення рекламних кампаній. Далеко не всі товари та оффери можна рекламувати через Яндекс-Директ.

Google AdWords – це контекстна мережа реклами від Google. Точно так же її можна розділити на 2 частини: реклама може бути транслирована як на пошуку, так і на сайтах партнерів Google. Якщо порівнювати між собою Google AdWords, Яндекс Директ, то можна сказати, що Google сильно програє Яндексу, особливо в частині реклами, розміщеної на сайтах партнерів. На жаль, шахрайство і накрутка має місце бути, тому % конверсії в контекстної реклами в Google AdWords значно нижче, ніж в Директі. Якщо ви вирішите купувати рекламу в Google Adwords, то ознайомтеся уважно з правилами створення рекламних кампаній: не всі товари і не всі сайти можна рекламувати.

Email-розсилка — багато власників сайтів ведуть власні бази тематичних email розсилок. Є певні групи товарів, які дуже добре конвертується на даному виді трафіку. Це стосується різних пропозицій по знижкам і заробітку в інтернеті. Що ж стосується товарних та ігрових офферів, то швидше за все, даний вид трафіку не підійде.

ВКонтакті — ще один якісний, але дорогий спосіб закупівлі трафіку. ВКонтакте дозволяє створювати таргетовані оголошення за різними критеріями. Наприклад, Ви можете показувати їх певним групам користувачів або в певних місцях, таргетувати за інтересами, статтю, віком, місцезнаходженням і так далі. Трафік з ВКонтакті відмінно конвертується на товарних офферах, однак необхідно розуміти його цільову аудиторію, щоб правильно зробити всі налаштування кампанії.

Банери можна розміщувати на власних веб-сайтах, а також скористатися спеціальними біржами, наприклад, rotaban.ru.

Тизери — це найбільш масове і дешеве джерело трафіку. Зараз є велика кількість різних, іноді навіть спеціалізованих тізерних мереж. Вартість 1 кліка становить від 50 копійок. Однак, дуже часто дане джерело трафіку, що називається «підливають» — тобто, більшу його частину складають боти, а не справжні користувачі. Для того щоб не платити за ботів, існують спеціальні методики відстеження поведінки користувача на сайті. У тізерних мережах складають спеціальні «Чорні» і «Білі» списки рекламних майданчиків: плошадки, які підливають ботів ставлять в «Чорний» список і на них трансляція тізерів припиняється. А основний трафік купується з майданчиків, занесених в «Білий» список.

В основному відрізнити Чорні майданчики від Білих можна за допомогою аналітики від Яндекса або Гугла. Ті переходи, за яким статистика по часу перебування на сайті дорівнює 0, вважаються ботами і майданчики, з яких був зроблений такий перехід, вручну заносяться у Чорний список.

Скільки можна заробити на арбітраж трафіку

Це, напевно, найбільш хвилююче питання, яке задають собі багато навачків приступаючи до заробітку на CPA. Насправді певного порогу в заробітку на арбітражі немає. Досвідчені арбитражники заробляють сотні і мільйони рублів, займаючись арбітражем. Однак, людей реально заробляють великі гроші трохи, а основна маса новачків зливає в збиток, розчаровуватися і ставить на даному виді заробітку великий жирний хрест.

Перше, що необхідно зробити, щоб не зливати гроші — це спочатку відтестувати оффер і знайти його прибутковий зв'язок з певним видом трафіку. Після цього необхідно визначити яка вартість 1 конверсії,  далі необхідно поліпшувати і оптимізувати свою компанію, поки трафік не почне литися в 0. І тільки потім, коли прийде розуміння цільової аудиторії оффера, можна правильно і грамотно налаштувати рекламну кампанію таким чином, щоб вона конвертувалася в плюс. Тільки у тих, хто пройшов всі ці етапи, є шанс заробляти великі гроші на арбітражі трафіку.

Кейси з арбітражу трафіку

Останнім часом досвідчені арбитражники дуже часто викладають свої кейси з арбітражу трафіку в інтернеті, в блогах або спеціальних групах Вконтакті. Нижче ви побачите список декількох таких ресурсів, на яких Ви можете почерпнути прибуткові кейси з арбітражу трафіку.


Сайт CPA King

Арбітраж трафіку by Mozart

Олександр Корнілов kote.ws

Група PROadvert

Сандалик арбитражит

Арбітраж трафіку. teftelkaaa

Wildo.ru

Група CPA NOOB
 

Вивчаючи ці кейси, потрібно розуміти, що дані кейси не працюють в даний час. Саме тому вони і були викладені в паблік. Але на їх основі можна моделювати схожі оффери і більш глибоко вивчати поведінку різних зв'язок і методів закупівлі трафіку.

Список сайтів для арбітражу

Admitad.com — широко відома і перевірена CPA партнерка. На вибір користувача дається більше 1000 різних офферів, широко представлені як інтернет-магазини, так і ігрові партнерки. Є зручний пошук, фільтр за спеціальними критеріями, де ви можете відібрати оффери за різними показниками: будь то рейтинг, eCPC та інші.

Advertstar.net — ще одна відома, перевірена CPA мережу. Має велику кількість позитивних відгуків від вебмайстрів та арбітражніків.

Salesdoubler — Українська партнерська CPA система.  На сайті представлені як Топи офферів, так і Топи заробітків вебмайстрів, які складають десятки тисяч.

M1-shop.ru — відома товарна партнерка. В основному представлені товарні оффери з хорошим конвертом. При формуванні партнерського посилання кожному офферу можна вибрати готову сторінку-прокладку.

Directadvert.ru — відома тизерна мережа з охопленням аудиторії більше 20 мільйонів чоловік. Входить в 3-ку найбільших тизерно-рекламних мереж. Працює з 2010 року.

TeaserLady.ru — жіноча тизерна мережа, що поєднує в собі технологію RTB. На стороні сервісу відбувається обробка статистики і створюються моделі поведінки користувача. На основі цих даних і відбувається показ того чи іншого тизера для користувача. В основному через цю мережу продаються товари для жіночої аудиторії.

LadyCash.ru — також жіноча тизерна мережа. Вартість за 1 клік від 1 рубля. З її допомогою можна ефективно рекламувати жіночі товарні оффери.

Bodyclick — одна з найстаріших тізерних партнерок.

Teasernet — популярна тизерна мережа. Вартість за перехід становить від 10 копійок.

Kadam — популярний сервіс тізерной і банерної реклами. За допомогою різних налаштувань, можна домогтися гарних результатів від рекламної кампанії. Поряд з тизерами можна створювати кампанії по показу банерів. У цьому випадку існує 2 види оплати: по покази і переходи.

Сьогодні ми розглянули заробіток на арбітраж трафіку. Незважаючи на те, що арбітраж трафіку не так простий, як здається, цей вид заробітку є одним з найприбутковіших і цікавих. Ставши майстром арбітражу, будь-хто може почати заробляти в інтернеті суттєві гроші. Якщо у вас залишилися питання, що стосуються арбітражу трафіку, то напишіть його в коментарях до цієї статті.

Категорія: Статьї про заробіток | Переглядів: 2383 | Додав: Midav | Теги: Заробіток, харобіток на арбітражі, арбітраж, партнерскі программи, CPA, заробіток для вебмайстра | Рейтинг: 0.0/0
Схожі матеріали
Всього коментарів: 0
avatar
Підписуємось

Новини сайту по почті

Пошук
Заробіток
Популярне на сайті
Як заробити гроші в інтернеті без вкладень в Україні
Просмотров: 37019
Рейтинг: 5.0

На яких сайтах можна заробити гроші в інтернеті
Просмотров: 20886
Рейтинг: 4.0

Найкращі сайти для заробітку грошей на кліках
Просмотров: 19497
Рейтинг: 0.0

Заробіток в Instagram, як заробити в Instagram?
Просмотров: 19107
Рейтинг: 0.0

Заробіток на кулінарних рецептах. Продаж рецептів
Просмотров: 18633
Рейтинг: 0.0

Реальний заробіток в інтернеті, способи заробітку
Просмотров: 14963
Рейтинг: 5.0

Заробіток на кліках в $ (долларах) в інтернеті, сайти для за...
Просмотров: 14617
Рейтинг: 0.0

Заробіток на біткоін кранах. Роздача bitcoin і сатоши
Просмотров: 10312
Рейтинг: 0.0

Як заробляти школяру підлітку в інтернеті
Просмотров: 10100
Рейтинг: 4.0

Заробіток на лайках
Інше
Заробіток на продажі розміщенні посилань, кращі біржі
Просмотров: 1189
Рейтинг: 0.0

Заробіток в інтернеті без вкладень 2018
Просмотров: 2573
Рейтинг: 0.0

Просування спільноти в соціальних мережах, сервіси накрутки
Просмотров: 1608
Рейтинг: 0.0

Автоматичний заробіток в мережі інтернет, способи
Просмотров: 6787
Рейтинг: 3.5

Кращий рейтинг брокерів бінарних опціонів
Просмотров: 1882
Рейтинг: 0.0

Кращі поштовики і заробіток на поштовиках ТОП
Просмотров: 2257
Рейтинг: 0.0

Робота в інтернеті для інвалідів. Способи заробити дома
Просмотров: 2542
Рейтинг: 0.0

Топ 10 економічних ігр з виводом реальних грошей
Просмотров: 5284
Рейтинг: 5.0

Чи реально заробити на IQ Option? Як торгувати?
Просмотров: 1953
Рейтинг: 0.0

Лічильник
Copyright MyCorp © 2024
uCoz